FAQ

Doručení zásilky

Kdy zásilku obdržím?

Orientační termín dodání zboží uvádíme u každého výrobku zvlášť. V případě, že objednáte více produktů a u každého produktu je uvedeno odlišné orientační datum dodání, platí to nejzazší z nich. V případě, že jste již objednali a chcete znát termín dodání zboží, napište nám na info@labet.cz nebo zavolejte na tel. +420 731 655 055.


Jakým způsobem mi může být zboží doručeno?

Kompletní přehled možností dodání zboží naleznete na tomto odkaze: https://www.labet.cz/doprava/

 

Chci si zboží vyzvednout osobně u vás v Hradci Králové. Jde to?

Ano, po domluvě to lze. Objednávka musí být ale předem vytvořená a je třeba vyčkat našeho telefonátu s informací, že objednávka je připravena k vyzvednutí. Vaše přání si zboží vyzvednout osobně v Hradci Králové nám prosím napište do poznámky k objednávce nebo ještě lépe zavolejte ihned po vytvoření objednávky na naši zákaznickou linku, abychom Vám z objednávky odebrali částku za poštovné. Jsme tu pro Vás od pondělí do pátku od 7:00 do 15:30. Platit lze i přímo zde, pouze však v hotovosti.

 

Dostupnost produktů

Mám zájem o vámi nabízený produkt, je u něj ale napsáno “Hlídat naskladnění”.

Produkt bohužel nemáme momentálně skladem a bohužel zatím nevíme, kdy opět dorazí. Případně si můžete nechat hlídat naskladnění produktu tak, že kliknete na tlačítko “Hlídat naskladnění”, zde vyplníte svůj e-mail a ihned, jakmile bude produkt opět skladem Vás kontaktujeme.
Pokud máte zájem o bližší informace ohledně opětovné dostupnosti produktu, kontaktujte naši zákaznickou linku na e-mail info@labet.cz nebo zavolejte na tel. +420 731 655 055.

 

Mám zájem o vámi nabízený produkt, je u něj ale napsáno “Na dotaz”.

Produkt bohužel nemáme momentálně skladem a bohužel zatím nevíme, kdy opět dorazí. Pokud máte zájem o bližší informace ohledně opětovné dostupnosti produktu, kontaktujte naši zákaznickou linku na e-mail info@labet.cz nebo zavolejte na tel.+420 731 655 055.

 

Mám zájem o více kusů Vámi nabízeného produktu, ale do košíku mi jde vložit pouze jeden kus.

Do košíku jde vložit pouze jeden kus produktu z důvodu momentálně omezeného množství na skladě (1 ks). Máte-li zájem o více kusů, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na e-mail info@labet.cz nebo zavolejte na tel. +420 731 655 055, pokusíme se zařídit doobjednání Vámi požadovaného množství od dodavatele.

Druhým důvodem, proč může být počet kusů v košíku omezen je váhové omezení, kdy platí, že je v jedné objednávce možno zakoupit pouze zboží o celkové váze maximálně 20 kg v jedné objednávce.

 

Osobní vyzvednutí

Chci si zboží vyzvednout osobně v Hradci Králové. Jde to?

Ano, po domluvě to lze. Objednávka musí být ale předem vytvořená a je třeba vyčkat našeho telefonátu s informací, že objednávka je připravena k vyzvednutí. Vaše přání si zboží vyzvednout osobně v Hradci Králové nám prosím napište do poznámky k objednávce nebo ještě lépe zavolejte ihned po vytvoření objednávky na naši zákaznickou linku, abychom Vám z objednávky odebrali částku za poštovné. Jsme tu pro Vás od pondělí do pátku od 7:00 do 15:30. Platit lze i přímo zde, pouze však v hotovosti.


Chci si přijít zboží osobně vyzkoušet, jde to?

Ano, po domluvě to lze. Napište nám, prosím, na e-mail info@labet ohledně termínu a času, kdy byste měla/a zájem přijít si zboží vyzkoušet a pošlete nám ideálně přímo i odkazy na produkty, které měl/a zájem vyzkoušet. Vše tak s předstihem připravíme, abychom Vás nezdržovali sháněním vybraných produktů na skladě.

 

Platba převodem

Jak dlouho trvá, než si moji platbu připíšete?

Převod mezi bankami může dle dosavadních zkušeností trvat 2-3 pracovní dny. Pokud na zboží spěcháte, zašlete nám prosím potvrzení o platbě (ideálně v pdf přímo z banky nebo printscreen obrazovky).

 

Nepřišly mi údaje k platbě.

Pokyny k úhradě obvykle dorazí nejpozději do 10-15 minut po obdržení e-mailu s potvrzením přijetí objednávky. Pokud ani přes to nedorazí, kontaktujte nás na e-mail info@labet.cz nebo zavolejte na tel. +420 731 655 055 a pokyny Vám rádi dodatečně zašleme.
Číslo našeho účtu je 5190011554/5500 (Raiffeisenbank) a jako variabilní symbol slouží číslo Vaší objednávky.
Převod mezi bankami může dle dosavadních zkušeností 2-3 pracovní dny. Pokud na zboží spěcháte, zašlete nám prosím potvrzení o platbě (ideálně v pdf přímo z banky nebo printscreen obrazovky).

 

Zaslal/a platbu s chybným variabilním symbolem.

Pokud jste zaslali platbu s chybným variabilním symbolem, napište nám to na info@labet.cz nebo zavolejte na tel. +420 731 655 055. Platbu pak naše účetní oddělení dohledá a spáruje s Vaší objednávkou.

 

Platba za zboží

Jak mohu zboží zaplatit?

Kompletní přehled způsobů, jak můžete zboží zaplatit, naleznete zde: https://www.labet.cz/platby/

 

Reklamace

Zboží přišlo rozbité.

Pokud jste obdrželi poškozené zboží, v tom případě poškozené zboží prosím nafoťte a zašlete na e-mail info@labet.cz spolu s krátkým popisem situace a číslem Vaší objednávky. Vše prověříme a do 24 hodin se Vám ozveme ohledně navrhovaného řešení.


Nějaká část objednávky chybí.

Napište nám na info@labet.cz nebo zavolejte na tel. +420 731 655 055, celou věc prošetříme a společně se domluvíme na vhodném řešení.

 

Přišlo mi něco jiného, než jsem si objednal/a.

Pokud se stane, že Vám dorazí jiný produkt, než jste si objednal/a, nafoťte nám ho (ideálně i jeho čárový kód) a pošlete spolu s číslem objednávky na info@labet.cz. Vše prověříme a nejpozději do 24 hodin se ozveme ohledně navrhovaného řešení.

 

Moje objednávka byla stornována. Proč?

Nejpravděpodobnější důvod storna je neúspěšná platba kartou, což může nastat například v případě, že přesměrování na platební bránu trvá příliš dlouho či nastane jiný problém s platbou. V tom případě se objednávka stornuje, vrátíte se zpět do posledního kroku v objednávkovém formuláři a pokud například vyberete jiný způsob platby či tentokrát se platba kartou úspěšně podaří, vytvoří se objednávka nová s jiným číslem objednávky.

 

Storno objednávky

Jak mohu objednávku stornovat?

Pokud jste si nákup rozmysleli, napište nám to na e-mail info@labet.cz nebo zavolejte na tel. +420 731 655 055 a objednávku Vám stornujeme.

 

Moje objednávka byla stornována. Proč?

Nejpravděpodobnější důvod storna je neúspěšná platba kartou, což může nastat například v případě, že přesměrování na platební bránu trvá příliš dlouho či nastane jiný problém s platbou. V tom případě se objednávka stornuje, vrátíte se zpět do posledního kroku v objednávkovém formuláři a pokud například vyberete jiný způsob platby nebo se tentokrát platba kartou úspěšně podaří, vytvoří se objednávka nová s jiným číslem objednávky.

 

Výměna a vrácení zboží

Jak mohu zboží vyměnit/vrátit?

Nepoužívané a neporušené zboží u nás můžete vrátit do 30 dnů od doručení objednávky. Zboží zašlete zpět v originálním obalu se všemi etiketami, štítky či polepkami od výrobce. Kompletní přehled postupu naleznete zde: https://www.labet.cz/30-dni-zaruka-na-vraceni-mx1000032/
Do balíčku prosím přiložte tento formulář: https://www.labet.cz/reklamacni-formular/


Na vašem soukromí nám záleží

Abychom Vám zpříjemnili nákup, používá společnost Top Zoo, s.r.o. cookies. Pokud budete nadále využívat naše služby na těchto stránkách, předpokládáme, že souhlasíte s používáním cookies. $SOUHLASIM

Povolit všeNepovolovat cookies