Doprava

Nakupujte u nás pohodlně, od snadného výběru zboží až po jeho převzetí. Nabízíme vám jen osvědčené a oblíbené způsoby doručení až domů, nebo odběr na Úložných místech po celé ČR.

1.PPL

Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice. Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.

Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.

Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu pplbalik.cz

V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00).V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.

V případě nezastižení na adrese zásilku uložíme na nejbližší dostupný Parcelshop, kde na příjemce čeká 7 kalendářních dnů, případně do nejbližšího Parcelboxu, kde je zásilku možné vyzvednout kdykoli během následujících 3 pracovních dnů.

Mapu všech PPL Parcelshopů a Parcelboxů najdete zde.

Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).

Doručení do PPL ParcelShopu a ParcelBoxu

Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Mapu všech PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů naleznete zde.

Pokud řidič nezastihne příjemce na adrese při prvním doručování, může být zásilka automaticky uložena na nejbližším výdejním místě. Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli. V PPL Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

 

2.DPD

DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.

O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.

Aplikace DPD Kurýr na dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8:00-10:00), večer (18:00-21:00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo poslat kurýrovi zprávu.

Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.

 

3.Zásilkovna

Zákazník si balík vyzvedne osobně na vybraném výdejním místě. Přidanou hodnotou je možnost si zboží na pobočce rozbalit nebo ho podat k reklamaci. Zásilkovna.cz také nabízí alternativu k poštovním službám – levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu v ČR.

Maximální rozměr: nejdelší strana zásilky max. 120 cm a součet délek všech tří stran zásilky max. 150 cm (např. zásilka o rozměrech 60 cm x 50 cm x 40 cm).

Maximální hmotnost: 10 kg

Na vašem soukromí nám záleží

Abychom Vám zpříjemnili nákup, používá společnost Top Zoo, s.r.o. cookies. Pokud budete nadále využívat naše služby na těchto stránkách, předpokládáme, že souhlasíte s používáním cookies. $SOUHLASIM

Povolit všeNepovolovat cookies